Napišite komentar

Napravite prigodnu čestitku za Valentinovo vašim Samsung Galaxy S II

I tako dođe još jedan amo reć komercijalni blagdan. Pa kupi ovo, kupi ono, svi se nešto više vole na ovi dan. Jedino ne kužin zašto tako ne bi moglo bit svaki dan, ne mora se pažnja poklanjat samo za Valentinovo. Nego što je tu je, bilo bi lijepo i napraviti sam nešto originalno za ovakav dan.

Zato sam ja odlučio napraviti nekakvu čestitku za Valentinovo, a u tome će mi pomoći moj Samsung Galaxy S II.

Za početak na Marketu besplatno nabavite PicsArt koji je i sam obuzet ovim blagdanom, pa će vas dočekati i odgovarajući dizajn sučelja.


Nakon što ste ga instalirali, odaberete sliku vaše voljene…

I onda u editoru dodate ClipArtove koji su inspirirani ljubavlju…

I eto ga, za minutu vremena uz malo trudaimate nešto originalno, što će vas uvijek podsjećati na vašu voljenu/voljenoga



Odgovori

