Napišite komentar

Lipo vrime ✔

Prijevoz  i dobra ekipa ✔

Razlog za pobić iz Splita ✔

Udrilo je napokon lipo vrime, iako je i malo prelipo za neke, al nećemo sad cjepidlačit, a vikend pred nama. I di ćemo sad, ekipa se ka i obično dogovorila na pivi u Mosora, a dogovor je pa, gle čuda, na izlet bez bicikli. Polazak je zacrtan u 8 uri u nedilju, kako bi stigli bodrit TRT-ovce u Vodice, na XC utrku na Orlov Krug. Rudi je vozija mene i pricidnika, cijenjenog gospodina Vedrana, dok je Ljubo u svojoj karampani vozia žene, a Šime sa svojim kombijem za nama, iako je uspija doć u Vodice i prije nas.

VODICE

Nakon što smo prošli ulaz u Vodice i vozili još 500 m, lagano smo nailazili na sve više biciklista koji su se zagrijavali pred utrku koja je trebala započeti za nekih pola sata. Našli smo misto za parkirat se, izvadili Panetone koji je osta od Uskrsa valjda i lipo marendali. Vruće ajme, al dalo se preživit. U gužvi biciklista su se nazirali narančasti dresovi BK Timuna, pa smo otišli gledat start, neki sa zidića, a neki iza ograda u ladu.

Kad su svi krenili, mi smo otišli glumit feed zonu, pa smo lipo sili u lad šatora i otvorili pive koje je Rudi donia. I jeli Panetone. Kako je vrime prolazilo, svako toliko bi se ukaza narančasti dres, Barbara bi dodala vodu, a Timun je jedini glasno navija. Još su samo bengalke falile, al i ovako su svi pobigli iz šatora.

Kad je utrka završila, pozdravili smo TRT-ovce i dogovorili se za kavu u centru Vodica. Sidamo u Zdenu (op.a. Renault Clio) i vozimo se do centra, malo šetamo do kafića Sunčani sat i tamo vatamo stolice. Kako se lagano skupilo ekipe, a mi ogladnili, Šime je doša na ludilo ideju i idemo ja i on naručit jumbo pizzu, kako bi izdržali do ručka. Naš pothvat slijede i ostali, pa i oni uzimaju za sebe. Tako lipo napojeni i nahranjeni hrlimo u plodine, kako bi uzeli mesine za na gradele, te šibamo put Murtera.

MURTER

Nakon nekih pola sata vožnje smo stigli do Šimine kuće, ulazimo ostaviti spizu i spremit se za šetnju na brdo do vojnih tunela. Na zidu nešto šta pari radio, i ja cili fasciniran radiom zazidanim u zid, da bi Šime zavarija i obznanija mi kako je to odvod zraka od kuhinjske nape.

Lagano krećemo cestom uzbrdo, pa skrećemo preko polja i onda se još podosta penjemo uzbrdo makadamom, a sunce žeže poprilično. Pogled lip, vade se fotoaparati i mobiteli, a moj Samsung prati svaki naš korak GPS-om preko Sports Trackera. Nakon pola sata penjanja stižemo na vrh, desno repetitor, livo ruševno zdanje, vjerojatno neka vojna osmatračnica. Spuštamo se put bunkera, ispred kojega je postolje za top, stavljaju se lampadine na glavu i ulazimo u tunele. U daljini tama, a odjednom je i dosta ladnije, vjerojatno 15 °C naspram sunčanih 30 °C vani. GPS aproksimira putanju, a Samsung mi sad služi kao lampadina, i bome lipo svitli LED bljeskalica. Prvo smo izletili na mjesto protuzračnih topova, ali željni još avanture, brzo se vraćamo unutra i idemo na drugu stranu. Malo se penjemo, malo spuštamo, ulazimo u razne prostorije, na čijim zidovima puno poruka tipa “Sotona živi ovdje”, “Death”, “Crna Misa” i slično, a atmosfera sablasna. U nekom momentu nekome je palo napamet da svi ugasimo svitla. Tama da ne može bit tamnija, sablasno i strašno – scena iz horor filmova.

Nakon pustog vrludanja izlazimo kroz rupu u zidu, kroz koju se jedva provlačimo, slijedimo skale i izlazimo u nekoj kući. To je bio znak da smo prošli sve tunele, pa idemo dalje, sad put kuće i gradela. Spuštamo se prečacem, a Ljubo, Šime i ja komentiramo kako je staza lipa za spustit se biciklom. U daljini se vidi Vransko jezero, čijom smo se obalom natjecali koji tjedan prije, a iza se naziru čak i Velebit i Dinara. Putem nam se pridružija i neki pas, koji je trčkara za nama sa letvom u zubima, a Vedran se igra sa njime ka malo dite.

SLIKE (SAMSUNG GALAXY S II)

This slideshow requires JavaScript.

Malo smo odmorili doma, a onda nas je Šime odvea na plažu. More lipo i taman za kupanje, al jedino ja se kupam, dok se ostatak ekipe sunča na sikama. S vrimenom, dolaze i TRT-ovci koji su ostali u Vodicama čekat proglašenje pobjednika. Malo pričamo o plasmanima (SPORT – Crva 4., Joke 7., Marin 10., a Jele je zaostala 1 krug, što i nije čudno jer se trkala protiv muških, a u MASTER A kategoriji je Nikola bia 5.), pa se lagano spremamo put doma. Nikola mi prepušta svog Cubea, jer mu se ne da pedalirat i ide autom, a ja uživam put doma sa Marinom i Jelom.

PUT SPLITA

Gradele su bile brzo gotove i bacamo se na spizu, sve lipo ispečeno, lipo začinjena salata, za prste polizat. Kad smo bili gotovi, dolazi Šimina mater i nosi ogromnu teču punu fritula, koje su se razgrabile u 2 minute. Stvarno bolje fritule u životu nisan proba. Još malo sidimo i spremamo se put Splita. S Jelom se dogovaramo sist na Matejušku malo, pa svako u svoj prijevoz. Idemo priko Boraje, gledamo svitla Trogira i Splita, šta je znak da smo za pola sata na Matejuški. Uzimamo pive i sladoled, sidamo na zidić, te malo pričamo o budućim izletima (op.a. vojni tuneli na Željavi). Pozdravljamo se s Jelom, koja ide na Hvar zaradit koju kunu priko lita, i idemo lagano svako svojoj kući.

Lip je to bia izlet, ali smo se i lipo umorili, a malo nas je i sunce puklo.