Komentiraj

3. misija – Call Meter 3G

Call Meter 3G je treća aplikacija koju ću Vam predstaviti.

Ova aplikacija će odlično poslužiti onima koji su na pretplati ili samo žele pratiti svoju potrošnju.

Praćenje potrošnjeCall Meter 3G ZapisnikPratiti možete sve, odlazne i dolazne pozive, SMS/MMS-ove, internet konekcije. Samo odaberete dan od kojega vaša pretplata ide od nule i on sve sam izračuna. Čuvati će i potrošnju od prethodnih obračunskih razdoblja, voditi detaljne zapise koga ste zvali, kome ste slali poruke…

Postavke Call Meter 3G
Lista postavki je poduža, može se konfigurirati sve, od izgleda, ponašanja aplikacije, widgeta za Home Screen, do onoga za što je aplikacija namijenjena, a to je praćenje potrošnje. Naći ćete i FAQ, odnosno razne trikove koji će Vam pomoći pri konfiguriranju, a i linkove na Tweeter i G+ račune autora aplikacije kako bi mogli pratiti nova izdanja aplikacije.

WidgetiUpozorenja

Uz widgete za Home Screen, pomoću kojih pratite svoju potrošnju, možete namjestiti u postavkama i upozorenja nakon određenog postotka potrošenog prometa.

Nakon što instalirate ovu aplikaciju sa Samsung Apps-a ili Android Market-a, sve vaše muke oko praćenja pretplate će nestati. Potpuno besplatno 😉

Ovaj vrtuljak zahtijeva JavaScript

Eto za mene je 3. misija prišla kraju, naišao sam na zanimljive aplikacije koje će mi pomoći mojem uživanju uz Samsung Galaxy S II i Android.

Komentiraj